Alla inlägg under maj 2011

Av marreb - 14 maj 2011 12:06

Igår hade jag en jättemysig kväll, och ikväll blir det lite mer åt fest/kalashållet. Kommer säkert bli awesome, även om jag tvivlar på dessa skandaler som det pratades om i inbjudan. DMP bjuder inte på lika mycket sånt längre, eller så har vi helt enkelt blivit avtrubbade från att lägga märke till dom.


Snart är mitt andra år på DMP över. Kan inte riktigt fatta att det gått så fort och det känns så sorligt att jag inte kommer se vissa på över ett halvår när den här terminen är slut. Men även om det är lite tid kvar så ska det hinnas med massor; en hemsida ska byggas, peddan in the park till helgen, brännbollsyran ska yras, diverse andra fester osv. Plus fixande inför Bali. Fuu däger jag bara att det ska kosta så mycket pengar.


Just vid detta tillfälle känner jag mig iaf väldigt lycklig, om man bortser från att jag är så medveten om hur lite tid det är kvar. Jag mår fantastiskt t.o.m Så, nu kan ni vara avundsjuka!

Ovido - Quiz & Flashcards