Alla inlägg under december 2009

Av marreb - 23 december 2009 14:46

GAAH. Vissa människor ändras nog helt enkelt aldrig.


Idag har jag varit rätt aktiv... Städat, julpyntat, sagt upp internet, betalat räkningar. Ja såna tråkiga saker, men skönt när det är klart iaf! :)


Helt sjukt att det är julafton imorgon, undra vad fejktomten kommer med i år?

Av marreb - 22 december 2009 15:24

En gissning bara, men tror att det här blir sista gången jag är hemma på LÄNGE.

Av marreb - 20 december 2009 23:36

Hemma i Sollefteå!

Åkte hem i torsdags och det började riktigt bra med personal-glögg-fest på bowlingen med det gänget, gaaalet kul! Sen gick det utför lite på fredagen och blev en helt okej lördag :) Idag har vi hälsat på mormor och jag har köpt en ny mobil (äntligen)!


Kaaanske blir sundsvall imorgon, får se vad jag är på föra humör när jag vaknar :)

3

Av marreb - 12 december 2009 17:22

Tänka sig, nu har jag haft körkortet i 3 år. Sjukt härliga 3 år måste jag säga! :)


Ikväll vet jag fasen inte vad som händer, kanske fest kanske inte? Daniel har ju tagit på sig uppdraget att ha förfest idag, så jag antar att det är där man hamnar tillslut :P

Av marreb - 8 december 2009 15:53

Informationsvideo för somalier om hur man använder en tvättmaskin? SERIÖST?!


Vem vet, kanske blir kul att göra den, men ändå! Jobbigaste är alla uppgifter över julen, för är det som det verkar kommer det inte bli nåt jäkla lov. Bara plugg. Uh..


Well well, helgen var riktigt trevlig iaf. Speciellt lördagen :) Fredagen var ett jävla äckel med i bilden, men tack vare mina livvakter i klassen så kommer jag nog aldrig se honom igen ;)

Av marreb - 4 december 2009 16:52

Härligt. Sista redovisningen för kursen gjordes idag och läraren höll faktiskt vad hon lovat och gav oss de rättade hemtentorna tillbaka. Wonderful! Att jag dessutom lyckades få VG (hur?) gör det hela ännu bättre! Efter skolan drog jag och Elin på stan för julshoppning, vi kanske inte var på topp då vi hittade så mycket som en julklapp var. MEN, nästa gång gillt hoppas jag! ;) Trevligt var det iaf och gott med MAX mat :D


Nu är det snart dags för fest. Vilket är vanligt på en fredag (är ju faktiskt ytterst ovanligt att det inte är fest...) men nu blir det ju även firande av hemtentan, woho! Watch out, här kommer DMP (och förhoppningsvis Elin ;D) !


Ovido - Quiz & Flashcards