Alla inlägg under juni 2009

Av marreb - 29 juni 2009 01:23

Jag har tänkt en massa ikväll..


Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan Mårten, han är utan tvekan den som betyder mest i mitt liv. Älskar allt som har med han att göra


Vill inte förlora honom. Någonsin.


Det värsta är att det var just det här jag lovade mig själv att aldrig känna, men samtidigt ångrar jag inte en sekund. Bättre än så här kan man ju inte må!

Låt den här sommaren vara för alltid..


Dom två mysigaste i Ånge.

Av marreb - 28 juni 2009 23:16

Grattis mamma. Det var hennes födelsedag idag, 51 år. Jag tycker inte det är så gammalt, men MJ är född samma år som min mamma och han dog. Lite läskigt ändå... Visserligen fortsätter hon ju envisas om att hon är 21 :)


Har blivit tårta, grillat lamm och jordgubbar idag. Det gillar jag! När syrran drog hemåt så kollade jag och mamma på I taket lyser stjärnorna. Den var riktigt bra... Kände igen mig själv lite där faktiskt, på de inte allt för allvarliga sakerna...


Well, nu ska jag ringa min käre Mårten.


I've got nowhere to run.

Av marreb - 28 juni 2009 14:19

Gårdagen blev så mycket roligare än jag hade förväntat mig! Efter mitt sköna liv ute på syrrans balkong drog jag ner på Valvet, var från början nästan inget folk alls, men när det började fyllas på i alla hörn så drog vi på dansgolvet. Galet längesen jag dansade så mycket och hade så KUL när jag gjorde det!


Var skönt när jag vaknade imorse, ingen bakfylla eller huvudvärk. Hade aldrig haft lika kul igår om jag hade varit full heller, näe, lite lagom salongsberusad är faktiskt perfekt :)

Av marreb - 27 juni 2009 22:46

Grogg, bok, värme, balkong, popcorn. Perfekt.


Men ska nog ta en sväng på Valvet ändå, kolla läget kan man ju alltid göra antar jag.

Av marreb - 27 juni 2009 19:28

Morris är hemma igen! Min söta, jobbiga katt..


Visste att alla farfars idiotiska teorier inte stämde! "Han är säkert påkörd och slängd i nåt dike", "Det ligger en jättetjock död räv här, han har säkert ätit upp Morris"


Idag kom han iaf hem helt oskadd som vanligt och mjauade :)

Av marreb - 27 juni 2009 12:21

Gårdagskvällen blev riktigt bra, trots att mamma inte hittade extranycklarna till cykeln.. Drog till Isa iaf med vinflaskorna i högsta hugg, efter ett tag gjorde Jsson oss sällskap och senare drog vi ner mot stan. Gjorde ett stopp vid Sibylla och sedan bowlingen. Det var ovanligt mycket folk men vart ändå tvungen att stänga vid 12.. Så då slutade kvällen där, var kanske lika bra för jag var helt slut. Gick tillbaka till syrrans lägenhet, slog på tv:n och däckade... Vaknade vid 5 i morse av att det var stekhett i skinnsoffan.


Nu ska jag iväg och bättra på solbrännan igen! Men idag kör jag med solskydd, inte bli-brunare-kräm som igår. Har bränt mig på tre ställen.


Ha en bra dag!

Av marreb - 26 juni 2009 18:28

I feel so untouched

And I want you so much

That I just can't resist you

It's not enough to say that I miss you


Av marreb - 26 juni 2009 18:18

Det har varit så fruktansvärt bra väder hela dagen och jag har fått tagit del av allt! Hittills idag har jag alltså solat. Först hemma och sen vid T-bryggan med E.


Har en bra känsla med denna dag. Har syrrans lägenhet och ska få låna hennes cykel, så hoppas mamma kommer med extranycklarna snart så jag kan dra och dricka vin ;)

Ovido - Quiz & Flashcards