Alla inlägg under juni 2008

Av marreb - 30 juni 2008 11:55

Jag har inte fått mycket sömn inatt, men det är inte så mycket att göra åt det! jag har nyss duschat, så jag blev lite extra slö... Måste ju packa, men orkar inte. Nån som kan komma och göra det åt mig?!

Av marreb - 30 juni 2008 02:58

Jag har en tid att passa imorron. Och så ska jag till Sundsvall imorron, i lagom tid så jag hinner hämta upp Tom. Men jag kommer inte kunna somna på många timmar! Hade så mycket sömn att ta igen igår natt. Jag klev inte upp förrän 18.30 idag! Tror aldrig jag klivit upp så sent. Så nu kan jag inte somna :(

Av marreb - 30 juni 2008 01:36

Gårdagen firade jag alltså mamma som fyllde 50. Det var helt okej faktiskt, förutom att pappa förstörde stämningen med jämna mellanrum. Tur att syrran var här iaf, vet inte vad jag skulle göra utan henne!


Drog in till stan senare för att festa med Elin. Vi var hos Toffe innan och drack lite lagom, sedan ödslade vi över en halvtimme för att ta oss till krogen (tar högst 15 min i vanliga fall). Hade iaf riktigt jävla kul! Träffade Peter som jag inte träffat på jättelänge, blev bjuden på öl och snaps, dansade.. Mja, i det stuket.


Imorron drar jag mot Sundsvall. Woh!

Av marreb - 28 juni 2008 17:25

Dagen till ära har vi käkat en massa smörgåstårta och vanlig tårta, och nu snart är det grillat som gäller. MUMS!

Tänk när jag är 50... Tänk när du är 50! :O Det låter ju rätt gammalt, men jag ser mamma på samma sätt som jag alltid, så egentligen har hon inte blivit så mycket äldre. Kanske lite skörare i kroppen bara ;P


Nu har även jag och Elin problem tills ikväll, vart ska man förfest?! Hatar Solle...

Av marreb - 28 juni 2008 08:51

Gillar inte att kliva upp tidigt på morgonen, men är det nån som fyller år så går det ändå alltid bra ;) Pappa väckte mig vid 07.45, och sedan väckte vi mamma.. Som gick in på toan och stannade hur länge som helst, bara för att alla stod med 2 kameror var ;P Hon fick kexchoklad (?) av pappa och så har hon fått en cykel som är med nån slags el om det går tungt uppför :D Min och syrrans fiiiina present ska hon få senare.

50 år, men envisas om att hon fortfarande är 21.

Av marreb - 28 juni 2008 01:30

Det blev en väldigt lugnt fredagskväll för mig.. Försökte komma på en text till en låt jag och syrran KANSKE ska sjunga på 110års kalaset, lyssnade på musik, ugglade omkring på Internet och fikade lite glass. Men sen nu i natt var det andra bullar! Jag och mamma gjorde två stora smörgåstårtor och en vanlig tårta. Det låter kanske inte så värsta jobbigt, men det är mycket ingridienser så det tar tid. Hoppas för Guds skull att jag kan äta av räksmörgåstårtan imorron, då är min dag gjord iaf. Åh! åh! Fest imorron ju :D

Av marreb - 27 juni 2008 19:48

Eftersom jag inte är den rikaste personen i världen just nu bad jag syrran fixa min utväxt istället för att betala 800 spänn hos en frisör. Det blev kanoners. Galet vad lättad man känner sig varje gång det är avklarat, pjew.


Eftersom mamma fyller år imorron har hon bakat bullar hela dagen, gissar jag på iaf jag har inte varit hemma så jag kan inte vara helt säker. Men eftersom hon gjort över 100 bullar borde det ju tagit sin tid. Hon har dessutom gjort snickerskakor, som jag äääälskar. Får hoppas det finns kvar av allt om 18 dagar när jag får börja tugga lite igen :D



Jag i mitt nyslingade hår och snygga pyjamaskläder.

Av marreb - 27 juni 2008 01:43

Är nyss hemkommen från Tofflan. Jag skulle hjälpa han att färga håret, och jag hade massa planer på hur jag skulle jävlas med han, slänga massa kommentarer som skulle göra han orolig. Det roliga var att jag sa alla saker jag hade planerat typ, det enda som var fel var att jag menade dom.

Färgen vi köpte stod det på att den var mörkbrun. Perfekt eftersom Toffe inte ville ha svart hår, men väldigt mörkt. När jag började färga han blev jag lite rädd för det kändes som att färgen inte skulle räcka till... Sedan blev det en väldigt skum färg mot för vad det skulle bli... BLÅ! Som tur var såg det bara ut som vanligt svart när han sköjlt ur och så. Men vart tog den bruna färgen vägen undrar jag?


Blev en trevlig kväll sen iaf. Vi kollade på Juno och käkade chips. Japp, ni hörde, JAG käkade chips. Dock bara 3 st genom hela filmen som jag fick göra i väldigt små bitar och vänta på att dom mjuknade i munnen innan jag svalde dom. Men jag fick ju ändå smaken.

Ovido - Quiz & Flashcards