Alla inlägg under september 2009

..

Av marreb - 30 september 2009 20:46

Jag är så trött och less just nu! Tentaplugg.. Verkligen inget fastnar i huvet!


Sen är väl öroninflammationen inte det roligaste som hänt heller, hör typ inget och penecillinet förstör mina matvanor!

Av marreb - 28 september 2009 16:26

Jag är fan sämst på att plugga, så varför började jag på universitet?!


Tentan är om 4 dagar och jag har knappt läst nånting i den hemska boken, ska dock skärpa mig idag... JAG SKA.

Av marreb - 27 september 2009 15:38

Denna veckan har varit en riktig partyvecka.. Först fest/förfest hos mig i onsdags som bjöd på allsång och en vakt som kom på besök.

Fredagen var det hattparty som gällde, hade en sjukt kul kväll trots äcklig jäger och en klänning som inte ville sitta på plats :P

Igår var jag rätt sliten, sov ärligt HELA dagen ända tills jag tvingade mig att göra mig iordning för fest med Magdis, blev dansmatta och sen Rex. Hade sjukt kul på dansgolvet, hatar dock att det var som att gå in i en vägg av värme..


Har lite ångest för att jag inte pluggat nåt inför tentan än, men jag tar det imorgon :)

Av marreb - 19 september 2009 12:15

Vilken jävla galen utekväll! Jag var inte ensam om att bli schmäckadäng iaf, men det var galet kul.

Förfest hos Sebastian, jag hade askul. Sen blev det limosin ner till Corona och självklart champagne där inne för att hålla standarden ;D


Idag kommer Ele och mamma så vi städar och håller på... Fast helst skulle jag bara behöva sova hela dagen!

Av marreb - 16 september 2009 18:27

Va trevligt det är att vara förkyld, eller?

Det värsta är väl att det är vissa som är livrädd att det är svininfluensan bara för att man har lite snuva *host*Mårten*host*


Blir en lugn kväll, var sugen på bowlingen men jag orkar inte röra mig härifrån :P

RIP

Av marreb - 15 september 2009 20:15

Trots att det inte är någon som har dött så tappade jag en familjemedlem idag, och lika bra var kanske det. Han kan inte acceptera mig för den jag är, och får mig alltid att må så dåligt. Det kommer bli bättre så här.

Av marreb - 14 september 2009 22:39

Fick min underbara Nina på besök i helgen, och som vanligt hade vi superkul!

Lördagen bjöd på fest och då var sötaste Elin med också. Förfest hos mig och sen dissade vi killar på krogen ;) Dansade en himla massa också, svettigt värre. Kvällen avslutades med mat och en sur busschaufför.


Söndagen var vi rätt trött så det blev Twilight och senare tv med tända ljus och en HEL DEL prat.


Idag var det shopping på listan, t.o.m jag hittade lite nya kläder och skor.. behövligt. Dock inser jag nu att jag kanske inte ska kasta pengar omkring mig, dags att tänka som en student nu! Senare käkade vi kinamat och efter det såg vi Prinsessa på bio. Den var riktigt bra faktiskt, tråkigt att vi två var dom enda som skrattade under hela filmen bara :P Vi har även lärt oss köra bra bra bra i Umeå... Vi förföljde bara en buss och sen hittade vi kanonbra själv efteråt.


Nu ska vi slöa lite vid tvn och sen är det bums i säng, jag börjar 8 imorron... Ser inte fram emot att kliva upp ur sängen...

Av marreb - 9 september 2009 16:01

Herregud vilka svåra artiklar vi har fått.. har suttit i 3 timmar med den första, försökt översätta till svenska, försökt förstå bara.. Men det går inte bra. Har en till artikel (som är längre) att hinna med idag, men nollningsfesten börjar om mindre än 2 timmar, hur ska detta gå?!


JAG GER UPP! Får väl gå pissigt imorgon då, verkar ändå inte vara ensam om att tycka det är svårt :P

Ovido - Quiz & Flashcards