Alla inlägg under april 2009

Av marreb - 19 april 2009 22:57

Då var det fixat, kommer bli en galet kul kryssning, jag är helt säker! Tänker ta med mig sjukt mycket pengar och handla på taxfree också ;)

Av marreb - 19 april 2009 17:50

Sitter här hemma. Lite halvtrött efter helgen och kikar på tv medan jag smider planer.

Ska till Sundsvall och träffa finaste Malin imorron, och sen kanske det bär av ner mot Stockholm för en kryssning på tisdag ;)

Eller, det är väl 99% säkert att det blir av, mindre klart vilka som ska med..

Av marreb - 10 april 2009 16:44

Onsdagen i Sundsvall var riktigt lyckad. Blev hemmafest hos Maja med guitarhero, prat, musik och spel (som förövrigt gick dåligt när jag och Tom var lite för fulla).

Igår kom jag fram till Ånge iaf, med en fortkörningsböter på passagerarsätet, men ändå glad. Vi käkade och myste till benknäckargänget.


Idag har jag hunnit med mycket jobb. Vi käkade frukost, tog upp våra datorer och satte oss mittemot varandra och jobbade. Vet inte om man kan kalla Mårtens poker för jobb men han tjänar ju pengar iaf. Min vänstra hand är helt död nu efter att endast tryckt på ctrl C, ctrl V i över 2,5 h. Skönt att få så mycket gjort iaf, börjar se ljust ut :)


Nu ska vi börjar göra oss iordning för grillfest/förfest hos Jocke och sedan är det Mittis som gäller :)


Glad Påsk.

Av marreb - 7 april 2009 02:33

Ska hinna med väldigt mycket den här veckan har jag insett.. Räkna en jävla massa matte, träffa Tom och Malin, umgås med pojkvännen. Samtidigt har jag jobb att hinna med och i nuläget känns det OTROLIGT viktigt att jag blir klar med det.


Helgen var iaf kanon med några små undantag, mycket jobb och lagomt med fest. På söndagen släppte jag alla tankar om jobb och glömde totalt bort att jag skulle jobba idag, tur det inte var någon större fara :)


Jag ser verkligen fram emot att morgondagen ska vara över så jag får bryta alla äckliga mönster jag skaffat mig här. Inte för att jag har något emot att vara på bowlingen varje onsdag, det äger. Men känns bara som att det är nyttigt att göra något annat för en gångs skull också. Och umgås med Mårten i helgen, utan att det är ett årsmöte i fjällen eller något liknande så vi behöver tillbringa hälften av tiden i en bil. Nä, det ska bli skönt!


I can't wait..

Av marreb - 3 april 2009 16:13

Nu är alla program sökta och jag behöver bara skicka in betygen och göra klart matten :D


Nu har jag lagt ner så mycket tid på det här idag så tiden börjar bli knapp, måste göra mig iordning för jobb och sen käka hos syrran som tydligen ville ha sällskap :)

Ovido - Quiz & Flashcards