Alla inlägg under november 2009

Av marreb - 25 november 2009 22:27

Jag är lycklig, jag är lycklig, jag är lycklig. JA, det är jag. Men varför mår jag så dåligt ibland då?

Av marreb - 23 november 2009 20:27

Det finns alltid nån som är värre...

Av marreb - 20 november 2009 14:48

Idag fick vi äntligen lämna in våra hemtentor som vi kämpat hårt med, och det ska ju självklart firas ;) Inflyttningsfest hos Pe, sen kanske mer fest hos Sebbe, sen "älgfesten" och är det inte superbra där så blir det NH. Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällens bravader!

Av marreb - 18 november 2009 23:09

Nu har jag bott typ 3 månader i ett litet studentrum med en äcklig kokvrå i hallen och fula färger på toan. Men snart är det ändring på det, jag och Mårten han nämligen fått den finaste lägenheten nånsin! Vi flyttar in 1a november och jag hade inte kunnat längta mer! Har knappt fattat det, med Mårtens 2 månaders kötid trodde jag aldrig att vi skulle få den, det BORDE ha varit omöjligt med tanke på att andra med över 1 årskötid knappt kan få nåt... Ödet? Det tror jag! ;)


Varit på skolan sen jag vaknade idag iaf, och inte fått nåt gjort... Men det var en kul kväll igår iaf! Me like.

Av marreb - 17 november 2009 17:24

Det bästa att göra är att gå till skolan och skriva på hemtentan så man får den skiten avklarad, speciellt nu när vi har mindre än halva tiden kvar på oss...

Men ofta det händer. Näedå, DMP ska minsan festa. Det blir Tequila flirt, Disco Daiquiri, Martini Minneslucka, Stor Stark självkänsla och Sex far away from the beach.

OH YEAH!

Av marreb - 12 november 2009 16:05

Igår åkte jag till Övik för att möta mamma, men med sig hade hon Rosa också. Min söta, fina katt. Mjukast i världen som vi alltid sagt. I 2 timmar satt jag bara och kramade och gosade med henne... Det var sista gången jag nånsin fick se henne. Rosa som har varit med i min familj i 16 år, kan inte komma ihåg en tid utan henne.. Men ändå kommer jag så väl ihåg dagen hon kom, och alla därefter. Både Rosa och Svarten har alltid varit dom man gått till om man varit ledsen, dom har alltid förstått och tröstat.


Men idag tog dom Rosa till veterinären och sövde henne för alltid... Kommer sakna henne så förbannat mycket..


VARFÖR?! Verkligen, VARFÖR?! På mindre än en månad har jag förlorat både Morfar och Rosa, kan dom jag älskar sluta bli gamla och sjuka?


Och till er som tänker "Men det är ju bara en katt", ni kan dra åt helvete. För det var inte "bara" en katt, det var en vän.

Av marreb - 7 november 2009 16:19

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!


Bra kväll det kommer bli!

Av marreb - 3 november 2009 18:32

ÄNTLIGEN slut på den här äckliga skitkursen! Vilket självklart ska firas med en utekväll :) Blir dock lugnt eftersom nästa kurs börjar imorgon.. Förfest hos Putte är det första som väntar nu iaf, dock tråkigt att det är några som bangar. Man måste ju inte supa sig redlös bara för att man går ut :) 

Sen blir det nog iaf krogen krogen eller Corona.. Eller kanske båda? :D

Ovido - Quiz & Flashcards