Alla inlägg under mars 2009

Av marreb - 31 mars 2009 14:58

Allt känns så svårt just nu. Har två veckor på mig att hitta mer än ett program att söka till, varför hittar jag inget bra utomlands?


Everyone's got to face down the demons.

Av marreb - 31 mars 2009 13:56

Vafan? När jag tittade ut genom fönstret för 2 minuter sen såg det ut att vara ett okej väder, nu toksnöar det!


Har vaknat och somnat om fler gånger idag än vad jag ens kommer ihåg. Det känns som att jag har gelé i huvet, vilket kommer lite olägligt när jag ska räkna matte och jobba om inte allt för länge dessutom. Well, går säkert bra.


Fick ett samtal idag (som jag också blev väckt av), var dock ett bra samtal.. Det är kul när man får höra att andra uppskattar det man gör för dom :)


(Nu har det slutat snöa igen!? Och ni kan ju kanske lista ut att det här inlägget inte tog lång tid att skriva direkt)

Av marreb - 30 mars 2009 13:34

Jag var så glad när jag fick sluta innan kl 22 i lördags, och det var en helt okej kväll... Tills slutet. Varför börjar jag tänka som jag gjort tidigare? Trodde faktiskt att det skulle gå bra den här gången, men det är svårare än jag nånsins hade kunnat föreställa mig.


Har iaf bestämt mig för att jag verkligen ska försöka nu, inte ta några genvägar som jag alltid gjort bara för att det har verkat lättare. Visserligen gick det bra i 5 år, men nu vill jag inte längre.


-


Annars var lördagen mysig/stressig under tiden jag jobbade. Vi var 2 personer i restaurangen med 4 mellanstora sällskap som skulle ha mat/dricka/öl/kaffe samtidigt, dessutom ska man hinna plocka bort tallrikarna men diska var bara att glömma det fick vi fixa när allt lugnat ner sig. Var iaf jättemysigt när vi släckte ner bowlingen, blev inte helt mörkt för det går inte. Men alla ljusen och stämningen var skön, tråkigt bara att under den timmen spenderade vi mest tid i diskrummet och försökte se vad tusan vi gjorde där xD


Nu ska jag fixa klart filmen mamma ska ha till jobbet och sen måste jag räkna matte och dessutom fixa med mitt andra jobb, fullt på schemat från och med NU.


Av marreb - 29 mars 2009 18:21

Skit, röv, fan, helvete, satan, jävlar, fuck!


Kan inte rå för att jag är som jag är, så antar att jag får ta konsekvenserna.

Av marreb - 28 mars 2009 14:10

Jobb igår, jobb idag.


Möjligen lite vin också efter.... mohihi.

Av marreb - 27 mars 2009 11:24

Från och med igår måste jag vara en matte-nörd och plugga matte minst 1 timme om dagen. Igår när jag började gick det faktiskt otroligt bra, men då hade jag ju min privata lärare Mårten bredvid som förklarade allt :)

Sen därimot när han åkt hem och jag skulle räkna själv gick det inte lika galant, men ändå rätt bra.

Är faktiskt kul att vara igång med plugg igen, hoppas jag inte blir less efter en vecka som jag brukar bli bara...

Av marreb - 25 mars 2009 20:04

Hur är det möjligt att varje gång jag tar fingrarna ur arslet för att fixa nåt/ringa samtal/göra besök så är det nåt som förstör!!!

Antingen är det idioter, ingen som svarar AV ALLA JÄVA GÅNGER JAG RINGER, inte är någon där, hemsidor som har "tekniska problem" så fort jag ska in på dom!

Jag ska inte ens börja tala om helgen, där hade jag alla odds emot mig. Blir säkert en bra helg ändå med jobb som vanligt, hurra.

Av marreb - 22 mars 2009 23:07

Middag gick rätt fort att fixa ändå, thank you god. Och gott blev det! Eftersom mamma fick vin av en granne för ett tag sen hade jag lovat att testa det med henne, hehe, och till det vinet var det godast att äta fisk.. Blev hur som helst ett mysigt slut på denna kassa dag. Vi käkade, drack vinet och så kollade vi på Sex and the City the Movie. Den var inte så överdrivet bra måste jag tyvärr säga, men den dög helt klart :)


Nu tänkte jag ta en lååång dusch och sen ska jag nog faktiskt försöka sova.

Får se hur det går..

Ovido - Quiz & Flashcards