Alla inlägg under mars 2011

Av marreb - 1 mars 2011 23:39

Idag har jag faktiskt nåt att skriva om. Inget spännande eller så, men tänkte berätta lite om min dag. Enjoy.


Jag vaknade kl 10 och fick panik då jag skulle vara så skolan den tiden. Jag stressade som ett as och skyndade iväg. Väl på skolan kunde jag inte hitta mitt filmteam varav jag ringde Niklas och blev skrattad åt då mötet inte är förrän imorgon. Så jag promenerade hem igen. Härligt med en morgonpromenad i det fina vädret ;)


Ett tag senare drog jag och Lina till IKSU och pumpade lite muskler. Vi har en hel del.


Seeeen städade jag och fick lite ordning, underhöll Baileys damp med laserpekaren och sen när jag lagade middag lyckades jag starta brandlarmet 5 gånger. Pinsamt? JA.


Efter måltiden drog jag till Lina för att se vår tisdagsunderhållning; Dansbanan i Täfteå och lite tjejsnack.


Och nu kom jag nyss hem efter lite volleyboll spelande på IKSU, var riktigt kul!

Ovido - Quiz & Flashcards