Alla inlägg under september 2008

Av marreb - 30 september 2008 22:19

Nyfikenheten gör mig galen :O

yey

Av marreb - 30 september 2008 22:14

Har varit en kanonkväll hittills. Galet god mat, bra filmer osv osv. Men nu sitter sällskapet i telefon så då hamnade jag här ;)


Blir inget jobb på 2 dagar nu heller, undra hur uttråkad jag kommer hinna bli? Men kanske finns nåt kul att hitta på ändå, only time will tell antar jag :P

Av marreb - 29 september 2008 18:42

Snodde den här från Mimmi ;)


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Allt verkar rimligt utom det faktum att du stavar felfritt men ändå är så full att du hånglar med en hund.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Och ändå är jag inte hälften så dålig som dig ;)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ja men sex för sprit är ju inte samma sak som sex för pengar eller hur? ;D
4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Ja, jag har ju lite sprit och jäger faktiskt, hmm ;)
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Förlåt, du är jättesmart, jag lovar!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Äre gott? -"mmm!!" haha ;D

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Ok, vi ses aldrig mer! 

8. Vad vill du höra mest av allt?
Puttka puttka puttka! varför så putt marre?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Ja är så jävla broken :(
10. Din romantiska replik?
Jag och Emelie älskar dig Marrish!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hälsa grisen, blir det party all night nu eller?



 (Måste erkänna att jag kanske räknade till 10 äldigt långsamt, så det blev lite fusk här och där xD)

 Syrran fick göra den också ;)


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Ja! Då hade vi kunnat kramas och slingra ben.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tack för present den var jättefin, och du också min ängel.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Nu är det bokat och betalt!
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag försöker jobba, jag har 35 grader på SKUGGSIDAN av huset...
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hej! Allt bra?
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Det är december!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
Morrn!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Det tar sig!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Tror du inte det blev massa vin iaf!
10. Din romantiska replik?
Gulle dig.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hoppas det går bra för dig!

Av marreb - 24 september 2008 18:05

Ingen Pelle idag, stackarn är sjuk.. men förhoppningsvis kommer han hit imorron ist :)

Jobbade längre än vanligt idag, inte så konstigt när det är tusen saker att göra iofs. Jobb på bowlingen på fredag också, lite halvsynd att jag inte kunde på lördagen.

Nu är det snart mat, lövbit och strips :D

:)

Av marreb - 23 september 2008 23:58

Jag är så glad över dom jobb jag har, båda är så kul och bäst människor :D


Imorron kommer Pelle hit och ska kolla om han hittar nåt fel på min bil, hoppas verkligen att han gör det och att det inte är överdrivet svårt att laga...


Svängde förbi Emelie och Buurk efter jobbet också. Drog dock hem rätt fort för att äta, och GUD VAR GOTT DET VAR. Snart dags att sova!!

Av marreb - 23 september 2008 14:02

Är seg i hela kroppen och lite sur för att jag sov så läge idag.. Men inte så mycket att göra åt det, ska glida in i duschen nu och när jag sen har gjort mig redo är det jobb resten av dagen. Först hos Catarina och sen servera på Bowlingen :)

Av marreb - 22 september 2008 23:17

Nu börjar dagen lida mot sitt slut, allstå är det 364 dagar kvar som 20åring :)


Jaja, har varit en helt okej dag iaf! Det fula är att folk jag typ aldrig snackar med nu för tiden har skickat grattishälsningar, och folk jag knappt känner :P Däremot har några av mina närmaste glömt mig tror jag :( ;P

(menar inte dig Emma ;D)

Av marreb - 22 september 2008 18:19

När jag kämpade för att få ner sista tuggan av den utsökta maten (plankstek) så började min mobil ringa, det var okänt nummer... och visade sig vara MIMMI! Så fruktansvärt roligt att prata med henne på telefon igen, så nu saknar jag henne ännu mer än innan. Fick dessutom en sjukt sött kort av henne på posten, en groda :D

Ovido - Quiz & Flashcards