Alla inlägg under juli 2008

Av marreb - 30 juli 2008 10:10

Vaknade vid halv 10 idag redan och tyckte det var lika bra att kliva upp, men av nån konstig anledning kunde jag inte få i mig nån frukost.. Jag mår lite halvdåligt. Hoppas på att jag är nervös eller nåt, för sjuk får jag fan inte vara! Idag är ju the day jag väntat på hela sommaren; färden mot Yran börjar.. Låt mig inte vara på väg att bli sjuk!!!!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har i princip packat klart allt och det tar inte lång tid för mig att göra mig iordning.. Kanske borde lägga mig och försöka sova igen :P

Av marreb - 29 juli 2008 23:12

Det finns en karl i denna stad

som aldrig är sen att hitta på en bravad

Ond är det ord många om han skulle säga

det jobbiga då är att man får tillbaka nåt rakt i sin feja

Men mot mig vågar han inte vara annat än snäll;

värma mig när jag fryser och hålla i mig när jag inte kan gå,

annars får han en smäll...

 

Han är helt enkelt min lilla Toffe(l)

Av marreb - 29 juli 2008 20:17

Har beslagtagit datorn hemma hos Emelie. Har färget hennes utväxt OCH resten av håret, förtår dock inte hur den kvinnan vågar det ;P


Dagen har varit skit annars, usch usch usch. Verkligen ingeting har gått som jag ville. Var på så sjukt dåligt humör när jag kom hem så det är helt otroligt att mamma inte kasta ut mig igen, istället var hon snäll och gjorde mat som jag skrek efter :P Men men, mitt kassa humör idag kommer inte påverka Yran. Vet att jag tjatar som fan, men är det så konstigt? Kommer ju förhoppningsvis bli det roligaste i sommar!

Av marreb - 28 juli 2008 22:25

Vi såg Ciao Bella, sjukt pinsam film att titta på. Inte speciellt bra överhuvudtaget. Det enda roliga var när han säger i slutet "Varför är det så svårt med kärlek?"

För då sa jag och Nina samtidigt: "Ja...?"

Då hade vi det att skratta åt iaf :P


Snart snart snart snart snart YRAN. Imorron  sk adet packas och fixas :D

Av marreb - 28 juli 2008 19:46

Med tanke på att Nina förmodligen hade den värsta lördagen på länge for jag och hälsade på henne idag, är fortfarande kvar här iofs :P Vi har pratat och nyss grillat, galet gott vare!! Nu blir det en film och milkshake gissar jag :)



Kul att Runkard har börjat blogga också :D

Av marreb - 27 juli 2008 13:15

Hade egentligen inte tänkt dricka igår men det blev så ändå :P Kvällen började lugnt. Jag, Emelie och Elin satt och smådrack lite och sen åkte vi P1800 med mamma en timme ungfär, blev två pisspauser också. Senare joinade vi Toffe, Peter och Jsson på det nya innestället att dricka; Nipberget. När vi druckit upp begav vi oss mot ett öltält och satt där ett tag... Sen hände det sjukaste på hela kvällen. Två tjejer var helt galna och skitförbannade på mig. UTAN ANLEDNING. En av dom hade jag inte ens sett tidigare, bara haft ett roligt samtal med på telefon när hon ringde och bad mig ge fan i hennes pojkvän, som jag inte ens hade träffat sen i januari. Nä, allt var stört.


Idag mår jag inge vidare... Är jäkligt hungrig men jag tror inte jag kommer kunna äta nåt :S

Av marreb - 26 juli 2008 17:38

Det var helt okej igår. Började dricka på Hågestaön med ett gäng. Hade det perfekta kiss-stället och "ägde" på några lekar. Ne, men det var trevligt. När vi skulle börja röra oss mot stan började jag dock må dåligt, hade nog druckit lite för starkt blandat eller nåt. Men det gick över när vi närmade oss staden. Jag och Emelie skulle planka hade vi tänkt, vilket vi fick veta sen var helt i onödan eftersom det ändå inte kostade nåt att gå in. Vi klättrade över hela jävla Nipberget!!!! Sen satt vi kvar där och alla andra kom upp till oss och drack. Var rätt mysigt. Sen fastnade vi på en kulle precis nedanför berget. Missade väl det mesta jag ville göra den kvällen: Äta lax och träffa folk. Men som sagt, den får helt klart godkänt ändå eftersom jag redan var med bra folk ;)


Ikväll blir det möjligtvis fest också.. dock är klockan sanrt 6 och jag har inte duschat, dessutom har jag inget att dricka och knappt nån energi för att försöka fixa det. Äh, får se hur det bliver.

Av marreb - 25 juli 2008 00:38

Haha, jag minns så väl vad jag tänkte när jag såg den här bilden för längsen :D

Ovido - Quiz & Flashcards