Alla inlägg under januari 2009

Av marreb - 30 januari 2009 15:42

Det är fredag och äntligen är det som en vanlig fredag igen, jobb. Ska servera på bowlingen och sen stannar jag förmodligen kvar där tills inatt nångång... Ska nämligen vara driver ikväll åt min moder som ska på 30+ på Valvet. Känns lite konstigt men samtidigt riktigt kul att hon ska ut! Jag har valt ut kläder och smycken till henne idag, haha. "Det får inte synas att det är din första gång på krogen", och det syns inte heller. :)


Aja, har segat på hela dagen nu. Är dags att göra fixa till mig så jag ser nyknullad ut xD

Av marreb - 20 januari 2009 14:44

Goddagens!

Här sitter jag i min ensamhet vid Mårtens dator. Var inte på pepp på att följa med och träna nu men vi ska nog gå lite senare idag ist :)

Såg The Curious Case Of Benjamin Button i fredags i Sundsvall. Bilen var smockad när vi for in och jag var livrädd hela bilresan, riktigt läskigt när Robin sitter framför ratten har jag insett. Tur han har en bra bil iaf... ;P Sen körde vi helt galet inne i Sundsvall.. Jaja, när vi hade parkerat tog vi oss så fort som möjligt till Kebab City och käkade (var för övrigt CP KALLT ute) och sen gick vi till bion. Den var så konstig så den blev bra. Jävulskt bra.

Sen var det bilresan hem igen...


Well well. Ska kanske på bio igen idag och Yes Man går i Ånge, vilket jag iofs tvivlar på att den gör. Haha. Ska hem imorgon så jag får se alla bilder från syrrans resa i USA :D Och självklart dra en runda nere på Puben som vanligt, kändes väldigt tomt att inte vara där nu i onsdags. 


Vi ses! 


Av marreb - 14 januari 2009 20:06

Jag är väldigt dålig på att skriva i min blogg nu för tiden, kan dock inte rå för det, hatar att ens sitta vid datorn nu..

Är iaf i Ånge och.. eh.. röjer? Mårten har judoträning och jag har jobbat lite nu när mina chefer är i Miami (jag vill också!). 

Senare blir det Spank the monkey, ska bli sjukt kul att få spöa mina fyra motståndare ;)


Har egentligen inte så mycket att säga, känner inte för att dela med mig av allt som händer :P Nåt jag kan säga är att Toffe förmodligen kommer bli glad när han ser att jag har uppdaterat, så jag kan ju passa på att skicka en hälsning till han också. Här kommer den.. "VAD I HELEVTE är det som gör att du är segare än mig på att svara på sms?!"


Ah, just ja.. Blir förhoppningsvis bio på fredag om dom inte ringer och vill att jag jobbar.

Slick!

Av marreb - 5 januari 2009 17:44

Har jag tur får jag kaaanske åka till Boda Borg imorron! Skulle vara så jävla kul, har inte varit där på väldigt många år. .


Varit en sjukt bra dag förövrigt, trots att jag var tvungen att kliva upp kl 9 för att åka på måndagsmöte (ett tillägg är att min motorvärmare har pajat så det var sjukt kallt i bilen imorse). Iaf, jag skulle egentligen endast på mötet för att Pelle ville diskutera jobb med mig, men gissa vem som var sjuk idag och inte kunde komma?

Så ist valdes jag ut till att få skriva protokoll när syrran är borta, oväntat att dom skulle välja mig då :P

Sen tog jag och Charlie en lång fika och sedan fick jag spö av han i bowling. Men det var galet roligt!

Av marreb - 3 januari 2009 14:26

Ikväll blir det jobb på Bowlingen igen, känns galet konstigt med tanke på att det gått TVÅ veckor utan jobb där nu. Är iofs ganska säker på att det kommer gå som en dans på rosor ändå :)


Känner mig galet stressad idag, har massa saker att göra men mindre ork. Nåt jag borde ha prioriterat är att städa rummet, iofs hjälpte Mårten mig lite när jag var på mitt lilla jobb förut i veckan, så sött av han :D


Näe, ha en trevlig lördagskväll. Ses kanske senare om jag drar ut efter jobb ;)

Av marreb - 3 januari 2009 01:13

Allt är förbi. Jul, juldag, annandag, nyår.


Mitt nyårslöfte det här året ska nog vara att inte svika eller såra någon. Dessutom att flytta hemifrån och plugga. Gärna utomlands :)

Vill gärna hålla dom här löftena, hur svårt kan det vara?

Har dock inte lyckats året innan, TVÄRT OM.


God fortsättning allesammans!

Ovido - Quiz & Flashcards