Alla inlägg under augusti 2010

Av marreb - 23 augusti 2010 20:54

Känner mig så liten igen när jag sitter spänd i soffan och ser Fångarna på fortet. Love it! Och älskar också att dvärgarna fortfarande är med, grymt.


Ele har fixat min utväxt också, har faktiskt aldrig tidigare varit med om att det blivit FÖR ljust, men bättre det än gult antar jag...

Av marreb - 23 augusti 2010 14:52

Den efterlängtade veckan är här och den har börjat på ett... trist sätt. Nu när jag är klar med filmen och sommarkursen (blev klar igår) så har jag en konstig känsla; ingen stress.

Hela den här sommaren har gått ut på ångest över allt jag inte gjort och nu inget.


Gick en sväng på stan. Det var tråkigt. Nu sitter jag i Eles lägenhet och bara är... Inte så kul som det låter!


Aja, blir väl lite bär och sånt hemma sen. Tänk om tiden kunde gå lite snabbare!

Av marreb - 21 augusti 2010 00:54

Some kind of magic happend late at night...

Av marreb - 20 augusti 2010 22:47

Det finns inte ord för hur duktig jag har varit idag. Eller jo, det kanske finns ord men jag orkar inte skriva mer än att; jag har varit jääävligt duktig. Gjort massor på min film, som visserligen skulle varit inlämnad redan, men ändå. Har bara 2 scener kvar + ljud sen är den klar. KLAR. Får väl se om jag vågar lägga ut den här, men  ska inte ha för höga förhoppningar på hur den ser ut. Jag är ingen konstnär, så mycket kan jag säga.


Längtar tills den här veckan är över iaf, för nästa kommer bli grym. Ska träffa Toffe, göra en hemlig sak (mohaha) och sen drar jag, Ele och mamma till Ullared och Stockholm. Can't wait!


Av marreb - 17 augusti 2010 20:53

Vilken jävla tråkig dag det varit. Har varit duktig och pluggat massor. Kändes det som iaf men i själva verket var det kanske 2 timmar. Börjar må riktigt dåligt över allt som ska göras eftersom jag inte vet hur man gör!


Åkte hem till mamma, var dock ingen hemma, och gjorde middag och har kollat på Sex and the City sen dess. Ganska skönt att tänka på andras problem för en gångs skull.


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, åka tillbaka till Ele och plugga? Är så tomt överallt, hon är ju borta hon också.

Av marreb - 14 augusti 2010 19:34

Ikväll smäller det! Vi ska ha, som vi kallade det förra året "mini personalfest" (jag, Ele, Tina och Jea). Vilket går ut på att dricka vin, snacka skit och ha trevligt på Eles balkong! Det blir även firande med champagne (dock pajade ett av glasen). Anledningen till detta vet säkert alla i Sollefteå redan, och ni som inte vet kommer märka det på måndag.


Jag och Ele håller på att fixa till oss nu... Älskar den här delen när man inte är stressad. Nu är det bara att hälla upp ett gott glas ekologiskt vin och göra allt i sin egen takt.


Det kommer bli episkt!

Av marreb - 13 augusti 2010 23:54

Insåg nu att mitt förra inlägg kanske lät lite deprimerande "alla hemska mardrömmar". Visst jag har mardrömmar, precis som alla andra. Menade inte att låta som att jag BARA har mardrömmar dock. Just so you know.


Det blev en sväng förbi kattungarna ikväll, Baileys är bara sååå sööööt! Sen kollade vi på Julia & Julie hos Eles "andra familj". Den var helt okej..


Men men, det är fredagkväll, klockan är sanrt 00:00 och jag ska......... SOVA! Kul va? Imorgon blir det massa aktiviteter dock så är lika bra att få lite sömn så jag orkar.



Baileys


 

Av marreb - 13 augusti 2010 16:03

Nu har jag gjort min egen drömfångare,

då borde den ju verkligen fungera och ta bort alla hemska mardrömmar...


 


Ikväll ska vi förhoppningsvis åka och kolla på kattungarna igen. Ska bli så kul att se hur stor Baileys har blivit!

Ovido - Quiz & Flashcards