Direktlänk till inlägg 23 december 2010

En första

Av marreb - 23 december 2010 17:23

En första? Euhm.. Fan va svårt det är att skriva om vissa saker, kan inte komma på något alls nu.


Men okej. Vi tar Umeå. Det är den första staden jag bott/spenderat mycket tid i som jag känner mig helt bekväm i. Självklart hänger det på alla människor där, men ja... Det är verkligen det första stället jag haft äkta trivselkänslor.


En annan första kommer inträffa om inte allt för långt tid. Nämligen dagens första ordentliga måltid! Har inte hunnit äta eller ta det speciellt lugnt idag. Känns lite drygt att komma hem från Umeå där jag endast städat, packat och jävlats i flera dagar och så får jag bara fortsätta här. Blä. Sen att jag blivit grymt förkyld gör inte det hela bättre.. TYCK SYND OM MIG!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marreb - 27 november 2011 19:29

You wanted perfect You got your perfect Now I'm too perfect for someone like you ...

Av marreb - 14 maj 2011 12:06

Igår hade jag en jättemysig kväll, och ikväll blir det lite mer åt fest/kalashållet. Kommer säkert bli awesome, även om jag tvivlar på dessa skandaler som det pratades om i inbjudan. DMP bjuder inte på lika mycket sånt längre, eller så har vi helt en...

Av marreb - 1 mars 2011 23:39

Idag har jag faktiskt nåt att skriva om. Inget spännande eller så, men tänkte berätta lite om min dag. Enjoy.   Jag vaknade kl 10 och fick panik då jag skulle vara så skolan den tiden. Jag stressade som ett as och skyndade iväg. Väl på skolan kun...

Av marreb - 22 februari 2011 17:51

Tänka sig vad mycket som kan hända en DMP-student. Även om tempot i mitt liv har avtagit så händer det ändå saker hela tiden, vilket är nåt bra. Tråkigt det hade kunnat vara annars. Hur som. Hade inflyttningsfest i fredags, och frågar ni mig så var d...

Av marreb - 18 januari 2011 12:32

Snacka om att mitt liv känns som en konstig film ibland... Hah.   Aja, tar lite om vad som händer i punktform: Ny kurs som har börjat, kan nog bli riktigt rolig. Imorgon kommer mitt utseende ändras drastiskt... Jag är pank. Ska på första B...

Ovido - Quiz & Flashcards