Alla inlägg under januari 2010

Av marreb - 16 januari 2010 22:58

Det är lördag och jag sitter hemma och är äcklig. Igår blev det FÖR MYCKET, minns nada från krogen krogen. Men det var säkert kul. Idag kommer iaf Mårten hit, så om en timme ska jag hämta upp han på busstationen.


Nu ska jag tråka vidare..

Av marreb - 11 januari 2010 01:28

Alltså jag är lite irriterad på mig själv, men bara lite. Vet inte vad jag tänkte när jag klev upp fruktansvärt sent idag, när jag VET att jag ska upp tidigt imorgon. Kommer dröja länge innan jag är i drömmarnas land.


Gårdagen var superb iaf! Jag hoppas och tror att de kommande 2,5 åren med DMP blir sjukt minnesvärda och underbara. Yay.


-


Vistelsen hemma under julen var både och, jag är så lycklig över att jag har min syster, hon räddade mig verkligen :) Men jag längtade tillbaka till Umeå hela tiden, förutom när jag var hos Mårten. Snacka om att tiden försvann då... Kanske inte är så konstigt iofs när schemat de flesta dagar var:

Vakna SENT

Kolla på nåt avsnitt Prison Break

Äta frukost

Spela Super Mario

Se Prison Break (många avsnitt)

Äta middag

Se mer Prison break

Somna SENT


I loved it! ;)


Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards