Alla inlägg under mars 2010

Av marreb - 12 mars 2010 16:15

Idag hade vi workshop med 2st ur T4 och jag lärde mig mer på ca 40 min i Dreamweaver med dom än jag gjorde på 2 timmar med vår rätta lärare. Inser nu vilka oväsentliga saker han visade.. Så idag blev min hjärna lite större!


Drog ner på ICA Maxi och sysbo med Putte, Niklas och Fredrik efter skolan. Jag råkade dock handla lite för mycket, inte så systemet utan på ICA, påsen blev så jääääävla tung. Hade ju två fulla korgar och dum som man är tog jag bara en sån STOR papp-påse... När jag skulle bära in allt så gick det inte bra och det slutade med att jag trampade snett precis utanför hemdörren och stukade foten. Helvete vad ont det gör! Men nu ska fan inget få stoppa mig från att ha kul ikväll....

Av marreb - 11 mars 2010 13:46

Det här har verkligen varit en av de sämre dagarna på längre, vilket känns trist när det var en så bra dag igår (gjorde flashgubbar med Lina och sen Pipes på kvällen). Idag vaknade jag väldigt tidigt och ringde vårdcentralen för att på komma på en undersökning och få reda på vad det är med mina öron den här gången (har sjuka lock så hör knappt). Självklart var det nån jäkla skit så jag måste käka penecillin i 5 dagar och ta nån annan tabeltt också. Sen sa inte doktorn ett ord om min hals som hon tittade på i 2 sek, så jag köpte en omgång bisolvon till (mer tabletter att käka). Plus att jag köpte ipren och andra saker för att få mig frisk. POFF, så försvann 100 på vårdcentralen och 400 på apoteket. Kul det är att vara pank.


Sen när jag kom hem var jag självklart på dåligt humör, speciellt när jag haft såna planer för helgen (tror dock jag ska börja ta tabletterna på lördag). iaf så har jag undrat ett tag nu varför vi inte fått kläderna vi beställt från HM så jag ringde och IDIOTERNA säger att det var komplikationer med adressen. NO SHIT?! Det var EXAKT därför jag ringde och beställde kläderna; för att kunna förklara att vi precis höll på att flytta och fråga vilken adress jag bör uppge. Nädå, komplikationer var det..... Killen vi snacka med sa att det gick hur bra som helst, och nu säger dom att dom skickat ut ett brev till om detta. Jaha, på vilken fucking adress då? Varför skickar man brev när det är komplikationer med adressen?! Alltså jag är så arg på HM nu. Ville verkligen ha dom kläderna...


Mårten ringde när han var på väg mot skolan och hade kommit på ett sätt att göra mig glad igen iaf. det var snällt av han tycker jag, så nu är jag på lite bättre humör.. =)


  

Av marreb - 5 mars 2010 19:26

Mårten är väldigt happy för idag fick han alla leksaker han beställt, är glad för min älsklings skull ;) Han verkar ska stanna hemma hela kvällen och spela medan jag drar ut på nya äventyr med DMP. Är faktiskt lite stressad, borde vara hos Fredrik typ... NU!


 

En lycklig Mårten 

Av marreb - 1 mars 2010 13:39

I fredags hade vi vår tack-sittning för T4:orna och den blev över förväntan. Temat var James Bond så alla killar i klassen var så stiliga så :)

Började iaf med förfest hos Sebbe för det dracks champagne, togs bilder, skrattades åt Linus som hade druckit sedan halv 2 på dagen, och en viss tjej/kille fixade jag makeup på. Sedan blev det limo till NH. Folk höll tal (långa och korta), vi sjöng, snapsade, hade musiklekar och åt god mat.

En kanon sittning helt enkelt!

 

CT var på G 

   

                                 Bond, Niklas Bond 

MOHAHAHA! 

   

                                                 Q 

Linus som missade hela sittningen :P 

Stiliga karlar 

Det finns fler än ett sätt att dricka champagne 

   

Snyggaste tjejen på stället

  

My name is Natalia and I'm from Russia

Ovido - Quiz & Flashcards