Alla inlägg under december 2010

Av marreb - 30 december 2010 16:36

Just för tillfället finns det seriöst galet mycket saker jag saknar... Hemma i Sollefteå känns det alltid som att det är nåt slags skämt då det inte finns nåt här. Varken människor eller saker att göra. Hade visserligen en riktigt bra dag igår. Vi var hos min morbror och käkade middag och sen hade vi paketrace, det är lätt nåt jag ska göra igen! Sen när vi drog därifrån gick jag och syrran ner på bowlingen som egentligen hade stängt, drack lite och umgicks med Jea och Tina. Sen gick vi vidare till Appelbergs. Var rätt mycket folk ute för att vara en onsdag :) 


Orkar faktiskt inte skriva om allt jag saknar, listan blir alldeles för lång!

Av marreb - 28 december 2010 17:49

Min favoritplats måste ju lätt vara sängen. Den är alltid så varm och go och mysig.

Av marreb - 27 december 2010 21:50

Jag är livrädd för spindlar. Usch usch usch!

Av marreb - 23 december 2010 17:23

En första? Euhm.. Fan va svårt det är att skriva om vissa saker, kan inte komma på något alls nu.


Men okej. Vi tar Umeå. Det är den första staden jag bott/spenderat mycket tid i som jag känner mig helt bekväm i. Självklart hänger det på alla människor där, men ja... Det är verkligen det första stället jag haft äkta trivselkänslor.


En annan första kommer inträffa om inte allt för långt tid. Nämligen dagens första ordentliga måltid! Har inte hunnit äta eller ta det speciellt lugnt idag. Känns lite drygt att komma hem från Umeå där jag endast städat, packat och jävlats i flera dagar och så får jag bara fortsätta här. Blä. Sen att jag blivit grymt förkyld gör inte det hela bättre.. TYCK SYND OM MIG!

Av marreb - 22 december 2010 17:21

Jag kan gråta om jag skadar mig rejält. Eller så finn det en viss person som kan få mig att känna mig värd mindre än ett sandkorn och då kan det komma en skvätt också.

Av marreb - 21 december 2010 01:30

Just idag när vi hållt på att flytta i över 12 timmar så mår jag bra av att sitta här och bara ta en paus. Helt ärligt, att sitta är underskattat.


Dagen har varit så sjuuukt lång. Var på skolan 11-12 och sen satte flytten igång direkt. Vi lastade på mina stora möbler på mammas släpvagn och körde ut dom till nån jävla box mitt ute i ingenstans som skulle vara "omissbart", pff. Efter lång tid i bilen hittade vi TILLSLUT. Då lastade vi av och sen for vi tillbaka till lägenheten för att trycka på Mårtens alla möbler och köra dom till hans nya studentrum. Plus massa annat shizzle. Efter det så var vi ändå värda en paus (kl 20:30), så då tillagade vi den oxfilé som jag och Mårten haft liggandes i frysen hur länge som helst. Satan va gott det var...


Sedan satte vi igång igen. Alla saker från köket skulle packas ner och alla andra mina saker, eller det mesta iaf. Sen skulle resten av möblerna packas på släpvagnen och köras hem till Solle. Vagnen var full och bilen var överfull. Hur mycket saker kan en människa äga?! Sist packade vi in lilla Baileys som började frysa och jama :(


Men men... Nu är det dags att förtsätta med böket.

Av marreb - 19 december 2010 15:44

JAG BLIR TOKIG. Var ner i förrådet för att ta upp några flyttkartonger vi har där. Och sjävklart är dom längst in, och vi har verkligen smockat med saker där nere. Så jag fick luta mig, slita, dra, skrika, hoppas osv tills jag ÄNTLIGEN lyckades få fram dom. Fy fan. Nu förtjänar jag mat.

Av marreb - 19 december 2010 03:41

När jag föddes måste varit ett grymt ögonblick... Jag kanske inte minns det, men som sagt, det måste varit awesome.


----

aft en grym kväll med Elin ikväll. Massa snack och sånt nice. Nu ligger Bailyes däckad på mig så vill egentligen inte röra mig.. men tror ändå sänhen börjar bli intressant.


Godnatt på er

Ovido - Quiz & Flashcards