Alla inlägg under januari 2011

Av marreb - 18 januari 2011 12:32

Snacka om att mitt liv känns som en konstig film ibland... Hah.


Aja, tar lite om vad som händer i punktform:

  • Ny kurs som har börjat, kan nog bli riktigt rolig.
  • Imorgon kommer mitt utseende ändras drastiskt...
  • Jag är pank.
  • Ska på första Buddy-mötet ikväll.
  • Det är bara tisdag och jag VILL ha helg! NUUU.
Av marreb - 10 januari 2011 17:35

Helgen kan sammanfattas med ett ord: GRYM.


Shotkväll i fredags med Lina, Johan och Hannes som kom efter ett tag. Helt stört hur snabbt vi alla blev dyngraka av den äckliga kryptonitspriten, men kul vare :D Pinsamma bilder dock, det fanns inte många jag såg normal ut på. Haha..


Sen i lördags var det en liten reunion med DMP, jag var verkligen taggad och det var en kanonkväll det med... Massa rockband, snack, filmande, puppyeyes, "efterfest" m.m Det enda som är negativt är att ett visst "sånguppträdande" av mig och Markus finns på film..


Hörs.

Av marreb - 6 januari 2011 16:48

Dom sista två orkar jag faktiskt inte skriva om. "Mina ambitioner" och "Ett sista ögonblick". Mina ambitioner är ju lika mina drömmar, och ögonblick är bara dryga att skriva om :P


Men ska faktiskt försöka vara duktig och skriva här ändå. Igår flyttade jag in hos Putte. Jag har mitt eget rum här som är smockat med saker. Så det jag känner efter att ha bott här i ett dygn är att det funkar bra. Är väl inte jätteutåtriktad med de andra här då jag gillar att vara lite för mig själv.


Hur som. Ser fram emot helgen. Kanske skriver lite om hur kul den var sen. Babaj.

Ovido - Quiz & Flashcards