Alla inlägg under augusti 2008

Av marreb - 29 augusti 2008 16:10

Drack så sjukt mycket minttu igår. Och äckelgrogg :P Hur som helst, ska till Sundsvall ikväll och festa med Patrik. Han har tjatat så mycket och det skulle vara kul att träffa han en sista gång innan han flyttar :) Men jag är seeeeg idag, klev upp för 40 min sen bara.

Jag SKA fan träffa Malin ikväll också. Sötaste Malin.. :) 


 Jaja, dags att duscha och packa och alla såna tråkiga saker, sen bär det av!

...

Av marreb - 28 augusti 2008 18:09

Ibland känner man sig så värdelös och obetydelsefull. Det är en sån dag idag.

Av marreb - 28 augusti 2008 12:27

Förstår inte varför jag har så förbannat svårt att ta mig upp på mornarna.. Inte för att det hade spelat nån roll idag om jag försovit mig en halvtimme, var nämligen så länge jag fick vänta innan dom ropade in mig till tandläkaren. Jag har fått nya gummiband som nästan gör ont att ha eftersom dom är så starka och så har jag kanske, kanske, kanske, nästan helt säkert fått ett datum att ta bort tandställningen!!! 17 december får jag förhoppningsvis ett finare leende, ååååååh vad jag längtar! :D

Av marreb - 27 augusti 2008 20:14

Som vanligt somnade jag sent igår/imorse, ingen höjdare när jag skulle upp rätt tidigt och fika med Magda och Emma. Men mamma var vänlig och väckte mig genom att slå så hårt hon kunde på nån järngrej med en hammare, lovar att det inte blev en förbättring i öronen av det iaf!

Jag kollade inte ens ut vad det var för väder innan jag drog på mig en klänning och skulle skynda mig iväg, SPÖREGN. Perfect, hade varken tid eller ork att byta kläder heller. Väl i stan gick vi på Lilla och valde uteplatserna av nån oförklarig anledning ;) Tur det fanns filtar, och tur att det inte var så mycket folk med tanke på att jag värmde HELA kroppen med filten, inklusive huvet.

Vi pratade och berättade om det senaste som hänt, men tiden rann iväg och Magda var tvungen att dra så vi skilldes åt allihopa. Känns så sorgligt...


Väl hemma igen kollade jag lite på tv och kände hur tunga ögonlocken började bli, så tunga att jag orkade inte hålla dom öppna. Vaknade ca 5 timmar senare, FOCK. Efter det har jag käkat massa mat och kollat på tv.. Men så ringde Toffe nyss och vi bestämde oss för ett Starwars maraton. Ska bli kul :D Bara jag hittar filmerna....


Jag, Emma och Magda för ca 1½ år sen ;)

Av marreb - 26 augusti 2008 20:21

Fixade nya strängar till gitarren idag och har nu försökt mig på att byta. Var inte så lätt som jag trodde det skulle vara ändå. Men lyckades iaf tillslut byta den som var pajj så nu kan jag spela tills jag hittar nån vänlig själ som vill fixa resten :P


Annars har jag umgåts med Toffe, en sväng på stan sen käkade vi lunch hemma hos han och kollade på Hancock. Måste dock säga att jag var inte lika tokig i den som alla andra verkar vara. Den var absolut inte dålig, men skulle nog inte nämna den som en av dom bästa jag sett heller.

Av marreb - 26 augusti 2008 02:48

Ikväll var det Toffe som stod för middagen, klyftpotatis och lövbit. Var riktigt gott :D Vi kollade på Mean girls, som Toffe egentligen inte ville se men gissa vem som fick sin vilja igenom. Bara det är värt 10 poäng till mig egentligen ;) Sen kollade vi på många avsnitt av Family Guy, pratade, blev totalt lurad att han skulle varit kriminell och sådana saker.


Men nu är jag sjukligt trött, konstigt nog.. varit vaken ganska precis 12 timmar bara. Blir stan imorron med Toffe iaf.


Natti!

Av marreb - 24 augusti 2008 19:32

Gårdagen började riktigt bra. Jag for till stan och fixade lite nice groggvirke och hämtade upp Elin och hennes syrra, sen for vi hem till mig och började festandet. Blev massa prat om allt möjligt och vid kl 23 skjutade mamma in oss till stan. Redan då förstod jag att kvällen skulle bli knas...

Vad är det för fel på folk, och varför är alla på mig helt plötsligt? Hatar att jag ska stå där och försvara mig när jag inte ens gjort något fel. Tur att det finns bra människor också som hjälpte mig, tuuusen tack.


Men ska inte säga att kvällen var helt förstörd heller, hade riktigt kul med Elin! Massa dansande m.m :D

Av marreb - 23 augusti 2008 19:04

Förfesten är fixad! Det blir hos moi ;) Tror det kan bli riktigt bra ändå, mitt rum är ett bra festrum och dessutom kommer mamma och pappa vara borta hela tiden eftersom dom ska på bio ikväll. Perfect. Så nu har jag städat lite, hade hunnit bli lika stökigt igen (eller okej inte LIKA stökigt, men nästan).

Sjukt taggad jag börjar bli, alkoholen ska flöda och musiken ska vara hög :D Nu gäller det bara att Ele godkänner att jag sover hos henne inatt, annars har jag stora problems.

Ovido - Quiz & Flashcards