Alla inlägg under oktober 2008

Av marreb - 31 oktober 2008 00:30

Imorron händer det! kan inte skriva så mycket, har världens längsta kattnaglar... men återkommer när naglarna är borta och helgen är slut ;)

Av marreb - 28 oktober 2008 16:41

Jag har precis insett vilken otroligt tråkig blogg jag måste ha. Men eftersom det inte händer något riktigt intressant och spännande i mitt liv så har jag inget att skriva om. Allt jag pratar om är att jag aldrig kommer iväg på träning och att jag jobbar lite då och då.

Dock kommer jag förhoppningsvis ha massa roliga saker att berätta efter den här helgen. I'm the real deal when I come around.


Förövrigt har vi fått problem med pumpen, så vi har inget vatten (men det är så man kan ha det när man bor i hus). Hur som helst har det lett till X ANTAL samtal från farfar hela jävla dagen "Går pumpen fortfarande?". Men jaaa, hade den slutat skulle jag väl ringa och berätta det?! Iofs så tror ju både farfar och pappa att jag är 10 år fortfarande och inte vet nånting.


Av marreb - 28 oktober 2008 14:04

Fan alltså. Jag köpte ett träningskort med GKpulsen ett tag innan jag blev 20, men jag har aldrig varit med på nåt pass och tränat. Så idag när jag äntligen tog mod till mig att gå på ett spinningpass så stod det SJÄLVKLART fel jävla tid på hemsidan så det blev inget ändå. Då drog jag till Lilla och fikade med Ele och Therese ist...


Vet fasen inte vad jag ska hitta på nu, är ganska länge kvar tills jag börjar jobba också. Tänkte först att jag kanske borde sticka ut och springa men jag ångrade mig fort, diggar inte kylan.


Har skickat efter information om en skola/linje nu också, jag blir helt till mig bara jag tänker på det. TÄNK om jag skulle komma in, TÄNK vad jävla coolt! Även om mamma och pappa skulle hata det....



Låt den du älskar få pröva sina vingar
En dag så flyger din älskade rätt
Vill du bli respekterad av din avbild
Så får du visa din avbild respekt

Av marreb - 27 oktober 2008 19:15

Nu kom Nina precis, dock pratar hon i telefon just nu så jag får vänta liiite på att riktigt få hennes sällskap ;) Då gissar jag på (eller vet) att hon kommer flirta till sig lite mat och sen ska vi berätta massa hemlisar för varann. Haha, fjantig jag känner mig, men jag är så glad. Glad att Nina är här, glad att jag fått träffa Malin igen, att jag umgicks med Elin förra helgen ;) Jobben jag har... OCH allt annat för delen!


Även om jag då och då tänker på dåtiden innan jag ska sova och känner att det fattas en bit av mig. Jag läker nog tillslut, hoppas jag.

<3

Av marreb - 27 oktober 2008 18:09

Var en supermysig söndag med Malin <3. Massa prat om allt och inget. Blev spådd av Malin också, så nu vet jag vad som kommer hända i mitt kärleksliv ;D Så tråkigt att släppa av henne på busstationen idag....


var hos tandläkaren direkt efteråt iaf, glömde dock fråga om jag skulle betala, och dom sa inget heller... så nu får jag väl en räkning där dom lagt på lite mer pengar för besväret. Alltså, han kollade knappt i min mun ens, jag var inne där 5 min. Och det ska kosta 300 spänn? Det är kanske inte så suveränt att vara 20 ändå :(


Fixade födelsedagspresent till Ele, kommer bli så bra... snart... om jag kunde komma på vad mer jag ska köpa. jaja. Jobbade hos Catarina sen i 3,5 timmar och efter det skyndade jag mig hem för att proppa i mig massa massa mat! ... Mja. Har snackat med Toffe nyss också medans jag kollade upp sminkning inför halloween och lite andra hemliga saker.

Av marreb - 26 oktober 2008 09:46

Antingen har jag verkligen gått/sprungit sönder mina fötter den här helgen, eller så är jag helt enkelt klen. Men ont har jag iaf. Att inte en natts sömn ska hjälpa ens :(


I fredags serverade jag på bowlingen, var ett jättestort sällskap så det tog hela natten efter att vi städat och sopat och grejat.

Igår var det också mycket folk som åt, men tack och lov gick det mycket snabbare tack vare att dom endast åt huvudrätt.. Iofs var jag inte ens kvar i serveringen så länge jag skulle ha varit. Eller, jag sprang som en gnu mellan serveringen och baren hela tiden. Tillslut var jag bara i baren och försökte hjälpa till så gott jag kunde =)

Hade hoppats på att få sluta relativt tidigt igår så jag kunde dra ut och festa med Elin efteråt, men så blev det minsan inte :(

När den långa arbetsdagen var över drog vi på Maggis och käkade pizza, var nog det bästa på hela dagen!



Nu ska jag snart iväg till Valla och se Malins innebandymatch, heja heja! Sen ska vi hem till mig och ta igen allt sen vi träffades sist :D

Av marreb - 23 oktober 2008 18:41

Jag är så himla glad.. Jämt och ständigt, hela tiden.

Kan ha att göra med att jag börjar lista ut vem jag själv är, det hjälper verkligen mig att se vilka andra människor verkligen är också.


Allt är perfekt utom en enda liten sak som måste sägas ut högt snart...

Av marreb - 21 oktober 2008 03:55

Min dag har varit väldigt.. hmm.. ointressant/intressant.

Klev upp, spelade sims, jobbade, spelade sims, pratade i tel, spelade sims, pratade i telefon, spelade sims... ehh, spelade sims.


Men nu ska jag fara till Långsele!


Ovido - Quiz & Flashcards