Alla inlägg under juli 2010

Av marreb - 26 juli 2010 22:09

Nu är Nipyreveckan igång här hemma i Sollefteå. Idag var det tex barnens dag, vilket märktes då hälften av allt vi sålde var pannkaka.


Stressad är jag också. Känns inte som jag fått nån slags vila sen jag kom hem. Men nu jobbar jag sista veckan och sen stannar jag ett par dagar till bara för att lata mig och göra sånt jag vill (plus att jag har tid hos tandläkaren).


Hur som helst måste jag bara säga; jääävlar vilken egoboost det har varit att vara hemma. Damn alltså. Har jag blivit sötare än vanligt eller vad är det frågan om? Sjukt nice iaf måste jag säga ;)


Nä, nu måste jag fortsätta göra en kort, hemsk animation i Flash som ska innehålla miljontals grejer. Varför ska det vara så svårt? Tur jag har Niklas att bolla idéer med iaf! (eller kommer ha imorgon).


Godnatt kära läsare, vilka ni än är!

Av marreb - 19 juli 2010 22:34

Jag är ihjäljobbad! Är van vid att endast lata mig och plugga lite framför datorn ibland, sen kommer jag hem till fiket och DÖR. Alltså jag är helt slut. Mina fötter värker varje dag och jag är alltid svulten när jag kommer hem. Men igår var jag dock ledig, då drog vi till birsta och hittade klänning till mig att ha på bröllopet. Och idag fick jag bada och sola lite för första gången i sommar typ.

Ele visste nåt superställe så vi åkte dit och njööööööt.Helt otroligt att jag doppade mig, är den värsta badkrukan.


Nu är jag dock stressad över allt plugg som ska göras. Inget går som det ska.



Av marreb - 12 juli 2010 23:59

Jaha. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Är ganska nyligen hemkommen från en liten tripp till Göteborg med några av mina klasskamrater. Det var en ytterst trevlig resa, med vissa inslag av pinsamma saker, läskiga saker osv. Knarklangare, strippklubbar, knivhotande människor... Men även en del av mitt hjärta som föll på plats igen. Går inte att beskriva hur mycket jag saknat Nicke.

Plus massa andra roliga saker som Liseberg, Nordstan och gayklubb ;)  

 


Nu är det iaf tillbaka till verkligenheten. Har inte lämnat in uppgifterna till sommarkursen och var första dagen på jobbet idag också.


Näe, ska nog sova nu så jag orkar jobba imorgon igen!


Ovido - Quiz & Flashcards